De NVvR tot
haar recht laten komen

Zo ontwikkelden we een duidelijke communicatiestrategie die de relevantie van de
Nederlandse Vereniging voor Rechtspraak onderstreept.

Verhaalbepalende content

De NVvR is de vakvereniging van officieren van justitie en rechters. Na een aanscherping van de communicatiestrategie, waarbij de focus is komen te liggen op het genereren van kwalitatieve, eigen en vooral share-friendly content, hebben we twee belangrijke nieuwe (owned) kanalen ontwikkeld om hier een podium aan te geven.


De website is vervangen voor een slim online contentplatform op nvvr.org. Hier wordt gewerkt vanuit verschillende contentstromen die worden gebundeld in dossiers. Daarnaast is er een nieuwe bladformule ontwikkeld voor ledenmagazine TREMA. Met deze nieuwe stroom aan unieke en verhaalbepalende content wordt de zichtbaarheid van de NVvR duidelijker onderstreept.

Nieuwe bladformule voor ledenmagazine TREMA

Met een nieuw design, een nieuwe papiersoort en een frisse kijk op de bladformule is de TREMA een belangrijke pijler gebleven in de middelenmix van de NVvR. Het magazine komt twee keer per jaar uit en wordt aan de hand van thema’s ingevuld.

Kennisplein Gehandicaptensector

Deel je kennis voor de zorg!

Mooi Parfumerie

MOOI Parfumerie herpositioneren als jouw persoonlijke 'feel good provider'.

Duyvis, Lay's, Tropicana

Key visuals voor Duyvis, Lay's en Tropicana.

ISOVER

Een activerende campagne voor heel isolerend Nederland.

NKC

Duurzamer op reis. Klinkt goed. Maar hoe doe je dat?

Scroll naar boven