De NVvR tot
haar recht laten komen
Zo ontwikkelden we een duidelijke communicatiestrategie die de relevantie van de
Nederlandse Vereniging voor Rechtspraak onderstreept.
Verhaalbepalende content
De NVvR is de vakvereniging van officieren van justitie en rechters. Na een aanscherping van de communicatiestrategie, waarbij de focus is komen te liggen op het genereren van kwalitatieve, eigen en vooral share-friendly content, hebben we twee belangrijke nieuwe (owned) kanalen ontwikkeld om hier een podium aan te geven.
De website is vervangen voor een slim online contentplatform op nvvr.org. Hier wordt gewerkt vanuit verschillende contentstromen die worden gebundeld in dossiers. Daarnaast is er een nieuwe bladformule ontwikkeld voor ledenmagazine TREMA. Met deze nieuwe stroom aan unieke en verhaalbepalende content wordt de zichtbaarheid van de NVvR duidelijker onderstreept.
Nieuwe bladformule voor ledenmagazine TREMA
Met een nieuw design, een nieuwe papiersoort en een frisse kijk op de bladformule is de TREMA een belangrijke pijler gebleven in de middelenmix van de NVvR. Het magazine komt twee keer per jaar uit en wordt aan de hand van thema’s ingevuld.