Wetenschappelijke precisie,natuurlijke intelligentie: De lancering van skjur®

Met meer dan 50 jaar farmaceutische expertise heeft Ursapharm een stap in de wereld van huidverzorging gezet. Het resultaat? skjur®. Een krachtige biomimetische huidverzoringslijn bestaande uit onder andere een cleanser, dag-, nacht- en oogcrème.

Voor de introductie van skjur® in de Benelux hebben we gewerkt aan een mix van online én offline zichtbaarheid. Van salesmaterialen en brandflyer tot advertenties in LINDA. magazine, sample boxen voor influencers, POS materiaal, enz. Kortom: alle ingrediënten om dit nieuwe merk stevig op de kaart te zetten.

In Nederland is skjur® voorlopig online verkrijgbaar, terwijl onze zuiderburen het ook bij de apotheker kunnen vinden.

Strategie / fotografie / middelen

Merkcampagne Isover, die isolatie haar heldenstatus geeft.

TVC / OLV / social

It’s never just a period! Het is zoveel meer.

Instore / print / online

Een Nordically Lekkere campagne voor Arla Jörd!

KV / print / online

Met een Gyproc Smart Wand scoor je lekker laag!

TVC / OLV / social

Geen gedoe tijdens je menstruatie!

KV / POS / print / online

Introductiecampagne Demak’Up herbruikbare pads.

Contentstrategie / site / magazine

De Nederlandse Vereniging voor Rechtspraak tot haar recht laten komen.

Concept / online campagne

Deel je kennis voor de zorg!

Herpositionering / campagnes / instore / online

MOOI Parfumerie herpositioneren als jouw persoonlijke 'feel good provider'.

Animatie

Duurzamer op reis. Klinkt goed. Maar hoe doe je dat?

Click to access the login or register cheese
Scroll naar boven