“Deze is voor iedereen die werkt
in de gehandicaptenzorg!”

Het Kennisplein Gehandicaptensector lanceert een online panel waarin ervaringen kunnen worden gedeeld. Belangrijk, want anders gaat jouw waardevolle kennis verloren. Waar loop je tegenaan, wat kan er toch nog beter? Of heb je wellicht slimme tips en tricks die je wilt delen met je collega’s in de gehandicaptensector?

Urgentie en verbondenheid

Om zorgprofessionals te motiveren om zich in te zetten voor kennisdeling via het nieuwe online panel van het Kennisplein Gehandicaptensector, staken we dit campagneconcept in op intrinsieke motivatie. Veel zorgprofessionals geven aan dat zij hun beroep als hun roeping zien. Het zorgzame aspect, omgaan met mensen en iets kunnen betekenen voor het leven van een ander zijn veelgenoemde redenen om zorgprofessional te willen zijn.


Zij halen en delen dan ook geen kennis om het kennisplein beter te maken, maar om de zorg en het leven van hun cliënten te verbeteren. We kiezen er daarom bewust voor om deze campagne op een creatieve en opvallende manier verwoorden door een cliënt. Want dát zijn de mensen waarvoor we allemaal doen wat we doen in de gehandicaptenzorg. 

Mooi Parfumerie

MOOI Parfumerie herpositioneren als jouw persoonlijke 'feel good provider'.

Duyvis, Lay's, Tropicana

Key visuals voor Duyvis, Lay's en Tropicana.

ISOVER

Een activerende campagne voor heel isolerend Nederland.

NKC

Duurzamer op reis. Klinkt goed. Maar hoe doe je dat?

Scroll naar top