Herpositionering
van een MOOI merk.

Na een pitchtraject koos MOOI Parfumerie voor FIRM als partner in haar herpositionering
naar een sterk en toekomstgericht merk. Met een brede doelgroep waarbij
“Personal Care” de gedeelde waarde is. Persoonlijke aandacht dus. Voor iedereen.

Een plek waar je jezelf kunt zijn.

De franchise organisatie van MOOI Parfumerie telt inmiddels 39 winkels in Nederland. Stuk voor stuk gedreven lokale ondernemers die zich onderscheiden in de persoonlijke band met hun klanten. In 2018 zijn MOOI en FIRM gestart met een intensief herpositioneringstraject waarin die persoonlijke benadering de hoofdrol speelde en de focus kwam te liggen op ‘personal value’. De winkels werden gepositioneerd als een plek waar iedereen zich welkom en gewaardeerd voelt, klanten zichzelf kunnen zijn en zich op de eerste plek gezet voelen.

Er zijn duidelijke kernwaarden en een nieuwe fundering voor de identiteit bepaald die sindsdien de basis vormen voor alle communicatie vanuit het merk. Daarmee ontstond er ruimte voor MOOI om vanuit haar eigen kracht te communiceren.

Afbeelding van een poster met kernwaarden.
Afbeelding van campagne uitingen.

Van social post tot thematische campagnes en alles daar tussenin

Het hele jaar door werken we aan thematische campagnes voor belangrijke marketingmomenten zoals Valentijnsdag, Moederdag of de decembermaand en helpen we het merk visueel en tekstueel op koers te houden.




Daarnaast ondersteunen we de zelfstandige filialen van deze franchiseketen met verrassende POS materialen, social content en eenvoudig uitvoerbare lokale winkelactivaties. Om zo de klant het gevoel te geven op de eerste plek te staan.