De keuze voor
isolerend Nederland

Het is een flinke uitdaging, maar in 2050 moeten alle woningen in Nederland energieneutraal zijn.
ISOVER is er klaar voor en roept héél isolerend Nederland op om mee te helpen in een
opvallende meerjarige campagne.

Weg met die vloer waar je zelfs met
twee paar sokken aan koude rillingen van krijgt.

Om de doelstelling van 2050 te halen is het alle hens aan dek. We hebben daarvoor namelijk meer isolerende bedrijven nodig dan er beschikbaar zijn. Om te zorgen dat we iederéén meekrijgen in een bredere lange termijn beweging naar een schoner en duurzamere leefomgeving, ontwikkelden we een doelgroep overstijgende meerjarige campagne.

Om geen tijd te verliezen, willen we dat iedereen zo snel mogelijk in actie komt. Daarom spreken we heel isolerend Nederland aan met herkenbare situaties. Die koude zolder bijvoorbeeld waar je niet langer dan 5 minuten wilt zijn of denk aan die vloer waar je zelfs met twee paar sokken de rillingen van krijgt. In een bijna activistische campagne gaan we deze ruimtes te lijf. Weg ermee!

Instore / print / online

Een Nordically Lekkere campagne voor Arla Jörd!

KV / print / online

Met een Gyproc Smart Wand scoor je lekker laag!

TVC / OLV / social

Geen gedoe tijdens je menstruatie!

KV / POS / print / online

Introductiecampagne Demak’Up herbruikbare pads

Contentstrategie / site / magazine

De Nederlandse Vereniging voor Rechtspraak tot haar recht laten komen.

Concept / online campagne

Deel je kennis voor de zorg!

Herpositionering / campagnes / instore / online

MOOI Parfumerie herpositioneren als jouw persoonlijke 'feel good provider'.

Libresse

Campagne voor Libresse menstruatie ondergoed.

Duyvis, Lay's, Tropicana

Key visuals voor Duyvis, Lay's en Tropicana.

Animatie

Duurzamer op reis. Klinkt goed. Maar hoe doe je dat?

Click to access the login or register cheese
Scroll naar boven