Het is tijd om weer lekker in je ritme te komen met Melkunie Breaker!

Impactvolle activatiecampagne
in Coronatijd

Op het moment dat na een onzekere eerste ‘lockdown periode’ het leven langzaam weer op gang kwam, scholen en universiteiten weer open gingen en we ook weer meer onderweg waren, rolden we in september 2020 een activatiecampagne uit voor Melkunie Breaker. Het tussendoortje dat altijd tussendoor kan.

Ready? Let’s roll!

We maakten gebruik van een laagdrempelig actiemechanisme zonder de kenmerkende fun van het merk of het ‘on the go’ moment uit het oog te verliezen. Melkunie Breaker is als tussendoortje natuurlijk al onderdeel van een succesvolle school- of werkdag. Met deze campagne bieden we nu ook toegevoegde waarde in je daily commute! Want wie staat er op dit moment nou te springen om weer aan te sluiten in de file of in een volle bus te stappen? Met Melkunie Breaker rol je overal makkelijk tussendoor. Deze campagne werd landelijk uitgerold via diverse retailers en met twee custom actiemechanismen.

POS materiaal

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!