Niet alleen maar ziek

LOC (Landelijke Organisatie Cliëntenraden) vindt dat we anders moeten omgaan met de zorg. In de zorg moet het in de eerste plaats gaan om de ‘gezondheid’ van mensen. Dat klinkt misschien raar, want als je zorg nodig hebt dan ben je toch juist niet gezond? Mensen die zorg nodig hebben zijn echter niet alleen maar ziek. En de meeste mensen willen ook liever niet zo gezien worden. Zij willen waardevol zijn voor zichzelf én voor anderen.

Nieuwe visual identity

LOC wil nu al volop werken aan haar visie op de toekomst. Om die vooruitstrevende houding kracht bij te zetten ontstond er behoefte aan een toekomstbestendige visuele identiteit. Herkenbaar, maar ook geschikt voor uitbreiding van de verschillende platformen waarop LOC zich beweegt. Een identiteit die voortkomt uit het streven naar een inclusieve samenleving, waarin een patiënt niet alleen maar ziek is.

Online informatie- en ontmoetingsplein

LOC is een netwerk van mensen die betrokken zijn bij de zorg. Om deze mensen met elkaar te verbinden, interactie te stimuleren en informatie inzichtelijk te maken ontwikkelden we in samenwerking met De Heren Van en LOC een online informatie- en ontmoetingsplein: www.loc.nl. Vanwege de hoeveelheid content en uiteenlopende doelgroepen is er veel aandacht besteed aan een heldere user experience en user interface.

Basis voor de toekomst

FIRM leverde tal van basistemplates op waarmee LOC in de toekomst haar huisstijl consequent kan toepassen.  Het magazine ‘Zorg & Zeggenschap’ kreeg daarmee bijvoorbeeld niet alleen een visuele update, maar werd ook inhoudelijk aangescherpt met nieuwe rubrieken.

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!