Wie wil er nou niet bij de UEFA Champions League finale op de bank zitten?

Finaletickets scoren is super, maar een van de tien Lay’s en Pepsi finalefeestjes winnen is ook héél gezellig!

Een van de best bekeken sportevenementen ter wereld

Sinds 1 juli 2016 is PepsiCo een partnership met de UEFA Champions League, één van de meest prestigieuze voetbalcompetities ter wereld, aangegaan. Met een bereik van 1,1 miljard unieke kijkers per seizoen mag de Champions League zich dan ook een van ‘s werelds best bekeken sportevenementen noemen. Dé kans om voetbalfans in beweging te brengen met innovatieve marketingactivaties!

Juich jezelf naar de finale!

Met de winkelvloercampagne ‘Vier de finale!’ hebben Albert Heijn en PepsiCo de handen ineen geslagen rond de Champions League finalewedstrijd. Door twee Lay’s of Pepsi producten bij Albert Heijn te kopen, maakte je kans op all-in finaletickets óf 1 van de 10 finalefeestjes bij je thuis. Nou ja… je moest daar nog eerst wel even jouw origineelste juichkreet voor bedenken op vierdefinale.nl

FIRM ontwikkelde het communicatieconcept, de opvallende POS opstellingen op de winkelvloer, de invulling op ah.nl, verschillende posts op de social media kanalen van Albert Heijn, Lay’s en Pepsi en natuurlijk de officiële after-movie!

Gezellige thuisfeestjes

Omdat finalekaarten winnen voor slechts een paar gelukkige Albert Heijn voetbalfans hét cadeautje van het jaar was, organiseerden FIRM en PepsiCo samen met PSFM ook wat voor de thuisblijvers: 10 thuiswedstrijden, waarbij iedere winnaar 10 gasten mocht uitnodigen. 

Onvergetelijke avond

Het werden onvergetelijke avondjes met muziek, een beamer met groot scherm, gratis slingers, t-shirts, een aanvoerdersband, een selfiestick én natuurlijk lekker veel chips en frisdrank. Hét recept voor een gezellige finale samen met vrienden en familie. We zijn benieuwd of de volgende het liefst weer lekker thuis wordt bekeken… Bekijk het filmpje hierboven om te zien hoe gezellig het bijvoorbeeld in Amersfoort was!

Meer weten over deze case?

Neem contact met ons op.

Naam (verplicht)

E-mail (verplicht)

Bericht

ikram

Ikram Akkouh,
Account @ FIRM

“Een succesvolle winkelvloeractivatie afsluiten met 10 feestjes. Dat zouden we vaker moeten doen!”

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!