Lay’s (her)introduceert Lay’s Sensations met een spectaculaire key visual!

Van je lokale supermarkt tot aan IJsland en Noorwegen.

Lekker eten is iets om intens van te genieten

Uitgesproken smaken of onverwachte combinaties kunnen het alledaagse nét iets specialer maken. Dat dat ook geldt voor chips wordt duidelijk met de smaken van Lay’s Sensations. Deze chips zijn samengesteld met zorgvuldig uitgekozen ingrediënten waarmee zij een ware smaaksensatie vormen.

Lay’s relaunched Sensations. Hiermee moet nog duidelijker worden dat Lay’s Sensations de perfecte keuze is voor de consument die op zoek is naar spannende smaken binnen het chipssegment.

Lay’s ontwikkelde een nieuwe verpakking en een gloednieuwe TV-commercial en vroeg FIRM om een impactvolle key-visual en daarop gebaseerde instore-materialen te ontwikkelen voor deze herintroductie. Deze materialen zijn binnenkort op diverse plaatsen terug te vinden. Van je lokale supermarkt tot aan IJsland en Noorwegen! 

Wij ontwikkelde een key visual voor Lay's Sensations. Dit zijn de producten waar om het ging.

“Best lekker.”

Henk tijdens de vrijmibo

Meer weten over deze case?

Neem contact met ons op.

Naam (verplicht)

E-mail (verplicht)

Bericht

Rob Hamerlinck

Rob Hamerlinck,
Creative @ FIRM

“In een key visual probeer je in één oogopslag het hele verhaal te vertellen. Dat is de uitdaging!”

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!