“Goede occasions bij goede bedrijven.”

BOVAG introduceert met viaBOVAG.nl haar eigen occasionportal. Maar hoe zorgen we dat alle BOVAG-bedrijven meedoen?

Dé website voor kwaliteitsoccasions.

Met het ijzersterke BOVAG-merk en een netwerk van ruim vijfduizend betrouwbare autobedrijven heeft viaBOVAG.nl een uitstekende uitgangspositie op de online automarkt. ViaBOVAG.nl heeft de potentie om uit te groeien tot dé Nederlandse occasionwebsite waar consumenten naar kwaliteitsoccasions zoeken.Maar om viaBOVAG.nl tot een succes te maken, zullen eerst zoveel mogelijk BOVAG-bedrijven zich moeten aansluiten.

Communicatiestrategie

FIRM en BOVAG ontwikkelden een communicatiestrategie richting de BOVAG-leden waarin we via een aantal belangrijke communicatiemomenten naar de lancering van de occasionportal toewerkten. Zo werden er op verschillende plekken in het land bijeenkomsten georganiseerd, ontvingen alle BOVAG-bedrijven een opvallende saleskit en ontwikkelden we een scala aan on- en offline middelen.

Bijeenkomsten

Op diverse bijeenkomsten werd viaBOVAG.nl gepresenteerd aan de BOVAG-leden en vakpers. Bekijk hier de bijeenkomst in het BOVAG huis in Bunnik terug.

Meer weten over deze case?

Neem contact met ons op.

Naam (verplicht)

E-mail (verplicht)

Bericht

Katja Fleers

Rob Hamerlinck,
Creatie @ FIRM

“De introductie van viaBOVAG belooft het begin van iets groots te worden…”

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!