Skyr op een schots

Lekker opvallen op de winkelvloer met unieke schapcommunicatie

Hoe zorg je er als merk voor dat jouw heerlijke, smaakvolle product eerder wordt gepakt dan dat andere beste wel lekkere merk dat ernaast staat? Natuurlijk door onderscheidende branding, in het oog springende packaging en goede communicatie in de winkel. Maar, om écht op te vallen moet je verder durven denken dan de standaard POS-mogelijkheden en met wat nieuws komen, iets nieuws creëren of – nog beter – een combi van de 2.

schuifschapschots

De schuifschapschots

De vraag van Arla voor iets out-of-the-box, beantwoordde FIRM onder andere met de originele ‘schuifschapschots’: een simpel modulair systeem in de vorm van een ijsschots, waardoor de bekers van Arla skyr letterlijk meer in het oog springen.


De perspectiefsticker

Anders doen dan normaal valt altijd op. Daarom toverden we, door slim om te gaan met perspectief, een heuse ijsschots uit de supermarktvloer, inclusief overvliegend vliegtuig. In ieder geval een originele vorm om even bij (het schap) stil te staan.


3D deurgletsjer

Sláandi (‘opvallend’ in het IJslands) is het zeker. Onze 3D deurgletsjer glinstert je al van grote afstand tegemoet. Je zou bijna met stijgijzers aan boodschappen gaan doen.

Meer weten over deze case?

Neem contact met ons op.

Naam (verplicht)

E-mail (verplicht)

Bericht

tiki beijering

Jochem Kools,
Creatie @ FIRM

“Het koelschap brengt een aantal beperkingen met zich mee. Gelukkig leunen we bij FIRM op veel ervaring met winkelvloer communicatie.”

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!